لنت ترمز آردی قسمتی از ترمز دیسکی است که هیدرولیک را اعمال می کند تا لنت های ترمز روی روتور فشرده شوند. کولیس میتواند تا چهار پیستون و معمولاً یک پایه «شناور» یا «ثابت» داشته باشد. اگر کالیپرهایتان خیلی فرسوده شده باشند، به راحتی می توانید آن ها را بازسازی یا تعویض کنید.
شیر ترکیبی: یک شیر ترکیبی دو یا چند شیر را در یک محفظه ترکیب می کند. اینها می توانند شامل دیفرانسیل فشار، اندازه گیری و شیر تناسب باشند.
سنگ شکن سیلندر: سنگ شکن سیلندر ابزار خاصی است که برای باز کردن سوراخ های سیلندر که در سیلندر اصلی یا چرخ قرار دارند استفاده می شود. اگر یک سیلندر اصلی با محفظههای آلومینیومی دارید، این سیلندرها نباید دوباره روکش شوند، زیرا در غیر این صورت، سنگزنی پوشش محافظ داخل سوراخ را از بین میبرد.
نشانگر شماره گیری: این یک ابزار اندازه گیری تخصصی است که شامل یک نشانگر گیج است که می تواند برای بررسی بازی بلبرینگ چرخ و خروجی روتور استفاده شود.
ترمز دیسکی: ترمز دیسکی از یک روتور یا یک دیسک صاف به جای درام برای سطح اصطکاک استفاده می کند. با این نوع ترمزها، لنت های مخصوصی توسط مجموعه کالیپر بر روی دو طرف روتور یا دیسک فشرده می شوند. ترمزهای دیسکی دماهای بالاتری را نسبت به درام تحمل می کنند و خاک یا آب را نیز به دام نمی اندازند.
درام ها: درام ها محفظه حلقه ای شکل هستند که سطح اصطکاک کفش ها را در سیستم ترمز درام فراهم می کند. بیشتر آنها از چدن ساخته شده اند، اما می توانند از آلومینیوم نیز ساخته شوند و دارای آستر چدنی باشند.
مخزن مایع: این قسمت از مجموعه سیلندر اصلی است که مایع را برای کل سیستم ترمز نگه می دارد. اغلب از یک پلاستیک شفاف ساخته می شود تا بازرسی سطح سیال در داخل بدون باز کردن کل مخزن آسان تر شود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.